van Oldebarneveltlaan 6 Groningen

050.8539262 contact@edanz.nl

Huisregels & Promotie

Huisregels

Richtlijnen voor gebruik van de ruimte

Promotie & publicatie

Om ervoor te zorgen dat EdanZ een plek is waar iedereen fijn kan werken in een schone en prettige werkomgeving, vragen wij aan de gebruikers dit uitgangspunt te respecteren en hiervoor ook verantwoordelijkheid te nemen. Daarom graag aandacht voor het volgende:

Parkeren
Informeer de bezoekers dat zij parkeren op ons eigen terrein (het schoolplein). Parkeer ook zelf op dit terrein.

Roken
Roken kan onder de overkapping achter de appelboom, het bankje om de boom buiten het hek, peuken in de asbak.

Muziek
Graag rekening houden met zowel de medegebruikers van EdanZ als met onze buren.

Consumpties
Gebruik van koffie/thee en eten bij voorkeur in de Centrale Ruimte.

Schoeisel
Uitgezonderd de yoga/dans/mediteer studio’s en indien er matrassen liggen, is straatschoeisel in een beperkt aantal studio’s toegestaan.

Gebruikstijden
– De ruimte is voor een bepaalde tijd gereserveerd. Voor gebruik ca. 30 minuten (in overleg) om de ruimte in te richten zoals gewenst. Voor vragen en hulp is er altijd iemand aanwezig in de Centrale Ruimte.
– Na afloop ca. 15 minuten de tijd om op te ruimen en de ruimte schoon en netjes achter te laten.
– Is er meer tijd nodig, dan kan dit in overleg en eventueel extra tijd huren.

Voor aanvang
– Checken of alles daar is wat afgesproken is.
– Geef aan bij de diensthebbende in de Centrale Ruimte waar de deelnemers/bezoekers ontvangen kunnen worden of dat
ze doorgestuurd kunnen worden naar de betreffende studio.
– 
Aanvullende informatie uitwisselen met de gastheer/gastvrouw van EdanZ in de Centrale Ruimte zoals: eventuele pauze in de Centrale Ruimte en het tijdstip hiervan, gebruik van kofffie/thee/water in de Centrale Ruimte of het laten bezorgen hiervan in de studio.
– In geval van gebruik van yogamatjes; laat de deelnemers deze zelf reinigen met de aanwezige schoonmaakspray. Deze vorm van reinigen kan gezien worden als een ritueel en dat de deelnemers ‘weten’ dat ze op een schone yogamat oefeningen doen.

Na afloop
– Laat de studio zo achter als je hem gevonden hebt, schoon & opgeruimd.
– Iedere studio heeft een unieke lijst van aandachtspunten aan de binnenzijde van de deur.
– Tafels, stoelen & overige materialen terug brengen waar je ze vandaan hebt gehaald.
– Matrassen studio 1 & 10 indien nodig de hoezen eraf.
– Meditatiekussentjes in de vakken
– Yogamatjes niet vouwen -> rollen of stapelen
– Lampjes uit met afstandsbediening (stekkers laten zitten)
– Vloer swifferen
– Vuilniszakje weggooien/ vervangen
– Verwarming uitdoen, ramen sluiten.
– 
Glazen en theekannen terug naar de bar
– Afrekenen in geval van contante betaling
U kunt ervoor kiezen om de ruimte niet netjes achter te laten, in dat geval brengen wij schoonmaakkosten in rekening. Deze zijn €20,- (incl BTW) zijn per activiteit.

PROMOTIE
Wij plaatsen de activiteit(en) op onze website en in de nieuwsbrief.
Tevens publiceren wij een geprinte versie op het mededelingenbord.
Graag ontvangen wij hiervoor de volgende gegevens:
– Naam van de activiteit
– Tijden
– Prijs
– Contactgegevens (en uw eigen website)
– Omschrijving van de activiteit
– Een toepasselijke afbeelding/banner van 300x850pixels (hoogtexbreedte) *
* Je bent ervoor verantwoordelijk dat de afbeelding die je aanlevert óf vrij is van auteursrechten, óf dat Zorg ervoor dat je de de afbeelding die je rechten hebt voor de afbeelding die je aanlevert.
(zie ook artikel 7.3 van de Algemene Huurvoorwaarden, inzake auteursrecht)

Overige promotie
H
et is aan te raden de activiteit via Facebook aan te kondigen – klik hier
Hier kunt u zelf een event aanmaken en verder delen.

PR, Organisatie, Boeking & Planning
Indien gewenst kunnen wij ook de organisatie van uw event verzorgen en wat verder overeengekomen wordt ter realisatie van de activiteit. Zoals posten op de diverse bij ons bekende en van toepassing zijnde Facebookgroepen, een mail rondsturen, ons netwerk inzetten, advertentie plaatsen in de regionale dagbladen of wekelijkse lokale krant, de aanmeldingen registreren, de betalingen regelen etc.
Voor deze vorm van promotie en mede organiseren wordt 20% van de netto opbrengst gefactureerd.