Huisregels
Richtlijnen voor gebruik van de ruimte
Promotie & publicatie
Om ervoor te zorgen dat EdanZ een plek is waar iedereen fijn kan werken in een schone en prettige werkomgeving, vragen wij aan de gebruikers dit uitgangspunt te respecteren en hiervoor ook verantwoordelijkheid te nemen. Daarom graag aandacht voor het volgende:
Parkeren
Informeer de bezoekers dat zij parkeren op ons eigen terrein (het schoolplein). Parkeer ook zelf op dit terrein.
Roken
Roken kan bij de boom op het ‘buitenplein’. Sigaret doven in het ‘asblik’.
Muziek
Graag rekening houden met zowel de medegebruikers van EdanZ als met onze buren.
Consumpties
Gebruik van koffie/thee en eten bij voorkeur in de Centrale Ruimte.
Schoeisel
Straatschoeisel is in een beperkt aantal studio’s toegestaan, uitgezonderd de yoga/dans/mediteer studio’s en indien er matrassen liggen.
Gebruikstijden
De ruimte wordt voor een bepaalde tijd gereserveerd – inclusief voorbereiden en opruimen.
Edanz stelt de ruimte 30 minuten vooraf beschikbaar voor inrichten/opbouwen en 15 minuten na afloop om op te ruimen en de ruimte schoon en netjes achter te laten.
Is er meer tijd nodig? Dit graag overleggen en/of extra tijd huren.
Voor vragen en hulp is er altijd iemand aanwezig in de Centrale Ruimte.
Voor aanvang
– Checken of alles daar is wat afgesproken is.
– Geef aan bij de gastheer/vrouw in de Centrale Ruimte waar de deelnemers/bezoekers ontvangen kunnen worden of dat ze doorgestuurd kunnen worden naar de betreffende studio.
– Aanvullende informatie uitwisselen met de gastheer/gastvrouw van EdanZ in de Centrale Ruimte zoals: eventuele pauze in de Centrale Ruimte en het tijdstip hiervan, gebruik van koffie/thee/water in de Centrale Ruimte of het laten bezorgen hiervan in de studio.
– In geval van gebruik van yogamatjes; laat de deelnemers deze zelf reinigen met de aanwezige schoonmaakspray. Deze vorm van reinigen kan gezien worden als een ritueel en dat de deelnemers ‘weten’ dat ze op een schone yogamat oefeningen doen.
Na afloop
– Verlaat de studio zoals deze aangetroffen is, schoon en opgeruimd.
– Iedere studio heeft een unieke lijst van aandachtspunten aan de binnenzijde van de deur.
– Tafels, stoelen en overige materialen terug brengen waar ze vandaan komen.
– Matrassen studio 1 & 10: indien nodig de hoezen eraf.
– Meditatiekussentjes in de vakken.
– Yogamatjes niet vouwen maar rollen of stapelen of over de trolleys hangen.
– Lampjes uit – in sommige studio’s werkt het met afstandsbediening (stekkers laten zitten).
– Vloer swifferen met een wit swifferdoekje | vegen | stofzuigen | dweilen.
– Vuilniszakje weggooien/ vervangen.
– Verwarming uitdoen en ramen sluiten.
– Glazen en theekannen terug naar de bar.
– Afrekenen in geval van contante betaling.
U kunt ervoor kiezen de ruimte na afloop te laten schoonmaken. In dat geval brengen wij schoonmaakkosten in rekening. Deze zijn €20,- (incl BTW) per activiteit.
PROMOTIE
Wij plaatsen de activiteit(en) op onze website en in de nieuwsbrief.
Het heeft onze voorkeur dat er een flyer op papier aangeleverd wordt voor op het mededelingenbord,
indien dat niet mogelijk is, maken wij een geprinte versie vanaf de website.
Graag ontvangen wij hiervoor de volgende gegevens:
– Naam van de activiteit
– Tijden
– Prijs
– Contactgegevens (eigen website)
– Omschrijving van de activiteit
– Een toepasselijke afbeelding/banner van 300x850pixels (hoogtexbreedte) *
* Let op! check dat de afbeelding die aangeleverd wordt óf vrij is van auteursrechten óf dat de rechten in eigendom zijn. Eigen verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid.
(zie ook artikel 7.3 van de Algemene Huurvoorwaarden, inzake auteursrecht)
Overige promotie
Het is aan te raden de activiteit op Edanz Events Facebook aan te maken – klik hier
Vanaf hier verder delen.
PR, Organisatie, Boeking & Planning
Indien gewenst kunnen wij ook de organisatie van het event verzorgen en wat verder overeengekomen wordt ter realisatie van de activiteit. Zoals posten op de diverse bij ons bekende en van toepassing zijnde Facebookgroepen, een mail rondsturen, ons netwerk inzetten, advertentie plaatsen in de regionale dagbladen of wekelijkse lokale krant, de aanmeldingen registreren, de betalingen regelen etc.
Voor deze vorm van promotie en mede organiseren wordt 20% van de netto opbrengst gefactureerd.